Plemienna filozofia:
1. Bez przerwy przeklinają tylko osoby niezbyt mądre z małym zasobem słów.
2. Spamując nie zwrócisz na siebie uwagi, wręcz przeciwnie damy ci ignore lub wyrzucimy.
3. Zapraszanie kont publicznych jest nieprzydatne, więc to pomijamy.
4. Hackują tylko słabeusze i nooby, które nie potrafią grać.
5. Będąc w jednym plemieniu szanujemy się nawzajem. Osoby, które obrażają i dręczą nie są mile widziane.
6. Reprezentujesz nasze plemie, więc zachowuj się normalnie, nie jak przygłup. Pokaż, że mamy spoko myszy.
7. Jeśli jakaś mysz z plemienia ma problem pomagamy. Wyśmiewanie nie jest na miejscu.
8. Nadmiernie prosząc o rangę jedynie spowodujesz wywalenie z plemienia za spam. Rangi są za różne rzeczy, prośby o wyższą rangę nie przyspieszą procesu.
9. Ktoś zaczął kłótnie? To ją skończ. Mądry potrafi zakończyć spór, głupszy dalej szczeka.
10. Każdy ma prawo do swojej opinii, jeśli jednak ta opinia ma na celu obrażenie kogoś to lepiej sobie darować.
11. Łamiąc regulamin wpisujesz się na listę osób niechcianych w plemieniu.
12. Pamiętaj! To wódz stworzył plemie i on tworzy zasady panujące w tym plemieniu. Jak ci się coś nie podoba to stwórz własne.
Rangi/klasy społeczne do zdobycia
Pospólstwo/Prosty
lud – Trawa
Plemie nie
było by plemieniem bez prostych myszek, które lubią atrakcje. Są duchem naszego
królestwa, łączą nas w jedność. Myszy owe spokojnie sobie żyją w swoich
chatkach, biorąc udział od czasu do czasu w różnych festiwalach plemiennych. O
ich bezpieczeństwo dbają rycerze.
Prawa:
zapraszanie, puszczanie muzyki, zmienianie mapek
Rycerze –
Skrzaty
Pomagają w
potrzebie i pilnują porządku wśród ludu. Dbają o dobro mieszkańców trawiastego
królestwa. Mają na względzie bezpieczeństwo psychiczne jak i mniej psychiczne
naszego ludu. Są po to by chronić przed nękaniem, obrażaniem i przestrzeganiem
zasad moralnych.
By być
rycerzem należy spełnić kilka warunków:
- umieć
robić screen
- zachowywać
spokój i opanowanie w trudniejszych sytuacjach (nie wyzywać gdy ktoś wkurzy)
- być
ogarniętym na forum/blogu plemiennym
- potrafić
wysyłać wiadomości
Prawa:
zapraszanie, puszczanie muzyki, zmienianie mapek, wyrzucanie z plemienia
Rzemieślnicy
- Trzmiele
Pracowite
myszki, które lubią tworzyć dla własnej satysfakcji, co nie jest powiedziane,
że nie chwalą się przed innymi. Są dumni ze swojej pracy. Charakteryzują się
niezwykłą pomysłowością, kreatywnością i specyficznym charakterem. Budują plemie oraz je ozdabiają swoimi
pracami.
Prawa:
zapraszanie, puszczanie muzyki, zmienianie chatki plemiennej, zmienianie mapek.
Inżynier –
buduje mapy plemienne, ale i nie tylko. Zna się na przestrzeni, a także
rozmieszczeniu gruntów. Nieobce mu grawitacje, obiekty i łączenia.
Warunki:
- 1000
serków w profilu
- wiedza na
temat edytora map
- dwie
porządne mapki na koncie
Artysta –
rysuje, tworzy, kreuje rzeczywistość na swoją modłę. Kolory ich nie wystraszą.
Rządzą ołówkami, a gumki są ozdobą biurka.
Warunki:
- dwa
rysunki na koncie
-
umiejętność robienia screena
-
umiejętność umieszczania swojego rysunku na forum [img][/img]
Reporter/Pisarz
Osoba z
lekkim piórem. Słowa się jego słuchają i robią co im każe. Papier pod ich ręką
staje się nośnikiem informacji istotnie ważnych.
Warunki:
-
umiejętność robienia screena
- napisanie
krótkiego testu
- w miarę
znanie zasad ortografii i gramatyki
- używanie poczty/skrzynki
formowej
Mistrz
Szamana
Myszka
dobrze znająca się na konstrukcjach. Radzi sobie świetnie w trudniejszych
warunkach, nawet wiatr nie jest w stanie jej powstrzymać.
Warunki:
- 2000
uratowanych myszy
-
umiejętność szybkiego zmieniania map
- szybkie
pisanie
- przebycie
sprawdzianu
Błazen
Osoba
zapewniająca rozrywkę w plemieniu. Organizuje różne imprezy, zabawy, konkursy i
inne ciekawe atrakcje. Słynie z poczucia humoru.
Warunki:
-
umiejętność robienia screena
-
obsługiwanie się pocztą/skrzynką forumową
-
umiejętność zmieniania map, puszczania muzyki
- znanie
zasad kultury osobistej
Dworzanie - Jaszczurki
Myszki,
które mają dość długi staż w plemieniu i wykazały się aktywnością. Znają trochę
plemię i niektóre myszki. Wiedzą co w trawie piszczy. To osoby rozpoznawalne w
plemieniu. Jak widzi się ich na roomie od razu wiadomo do jakiego plemienia
należą.
By być
dworzaninem należy spełnić kilka warunków:
- być
aktywnym na imprezach (ocenianie poprzez screeny)
- długi staż
w plemieniu (tzw. lojalność)
- odzywać
się na czacie plemiennym
- ogarnąć
blog lub forum plemienne
- zdobyć
maks punktów aktywności
Prawa:
zapraszanie, puszczanie muzyki, zmienianie chatki plemiennej, zmienianie mapek,
zmienianie rang.
Szlachta - Drzewo
Zakorzenieni w plemieniu. Nie angażują się zbytnio w to co się dzieje wokół. Po prostu zarabiają na plemie w swoim zakresie. Niewiele się odzywają, a nawet wcale. Skupiają się głównie na swoich własnych celach.
Szlachta nie pracuje.
By należeć do szlachty należy spełnić kilka warunków:
- długi staż w plemieniu (rok i powyżej)
- w miarę często grać (wystarczy raz na miesiąc wpaść)
- grać, to znaczy coś zbierać
Prawa: zapraszanie, puszczanie muzyki, zmienianie chatki plemiennej, zmienianie mapek.
Osoby z
nieprzeciętnym charakterem. Wyróżniające się z tłumu i słynące wręcz z
lojalności wobec Królowej. Niewiele robią jedynie pokazują swoją osobę na
poszczególnych imprezach. Liczy się dla nich dobra zabawa, jednak sami nie
lubią brudzić sobie łapek. Wyszukują okazji na ciekawe wydarzenia. Są wierni
sobie i swoim przekonaniom.
By być
arystokratą należy spełnić kilka warunków:
- być
aktywnym na imprezach (ocenianie poprzez screeny)
- długi staż
w plemieniu (tzw. lojalność)
- posiadać
nietuzinkowy charakter
- zdobyć
zaufanie Królowej Zieleni
- stać się
ulubieńcem/ulubienicą Królowej
Prawa:
zapraszanie, puszczanie muzyki, zmienianie chatki plemiennej, zmienianie mapek,
zmienianie rang. (tutaj prawa mogą ulec zmianie)