Ważne

Warunek dołączenia do plemienia: 1000 serków w profilu.

Plemienna filozofia:
1. Bez przerwy przeklinają tylko osoby niezbyt mądre z małym zasobem słów.
2. Spamując nie zwrócisz na siebie uwagi, wręcz przeciwnie damy ci ignore lub wyrzucimy.
3. Zapraszanie kont publicznych jest nieprzydatne, więc to pomijamy.
4. Hackują tylko słabeusze i nooby, które nie potrafią grać.
5. Będąc w jednym plemieniu szanujemy się nawzajem. Osoby, które obrażają i dręczą nie są mile widziane.
6. Reprezentujesz nasze plemie, więc zachowuj się normalnie, nie jak przygłup. Pokaż, że mamy spoko myszy.
7. Jeśli jakaś mysz z plemienia ma problem pomagamy. Wyśmiewanie nie jest na miejscu.
8. Nadmiernie prosząc o rangę jedynie spowodujesz wywalenie z plemienia za spam. Rangi są za różne rzeczy, prośby o wyższą rangę nie przyspieszą procesu.
9. Ktoś zaczął kłótnie? To ją skończ. Mądry potrafi zakończyć spór, głupszy dalej szczeka.
10. Każdy ma prawo do swojej opinii, jeśli jednak ta opinia ma na celu obrażenie kogoś to lepiej sobie darować.
11. Łamiąc regulamin wpisujesz się na listę osób niechcianych w plemieniu.
12. Pamiętaj! To wódz stworzył plemie i on tworzy zasady panujące w tym plemieniu. Jak ci się coś nie podoba to stwórz własne.


Rangi/klasy społeczne do zdobycia
Pospólstwo/Prosty lud – Trawa
Plemie nie było by plemieniem bez prostych myszek, które lubią atrakcje. Są duchem naszego królestwa, łączą nas w jedność. Myszy owe spokojnie sobie żyją w swoich chatkach, biorąc udział od czasu do czasu w różnych festiwalach plemiennych. O ich bezpieczeństwo dbają rycerze.
Prawa: zapraszanie, puszczanie muzyki, zmienianie mapek

Rycerze – Skrzaty
Pomagają w potrzebie i pilnują porządku wśród ludu. Dbają o dobro mieszkańców trawiastego królestwa. Mają na względzie bezpieczeństwo psychiczne jak i mniej psychiczne naszego ludu. Są po to by chronić przed nękaniem, obrażaniem i przestrzeganiem zasad moralnych.
By być rycerzem należy spełnić kilka warunków:
- umieć robić screen
- zachowywać spokój i opanowanie w trudniejszych sytuacjach (nie wyzywać gdy ktoś wkurzy)
- być ogarniętym na forum/blogu plemiennym
- potrafić wysyłać wiadomości
Prawa: zapraszanie, puszczanie muzyki, zmienianie mapek, wyrzucanie z plemienia

Rzemieślnicy - Trzmiele
Pracowite myszki, które lubią tworzyć dla własnej satysfakcji, co nie jest powiedziane, że nie chwalą się przed innymi. Są dumni ze swojej pracy. Charakteryzują się niezwykłą pomysłowością, kreatywnością i specyficznym charakterem.  Budują plemie oraz je ozdabiają swoimi pracami.
Prawa: zapraszanie, puszczanie muzyki, zmienianie chatki plemiennej, zmienianie mapek.

Inżynier – buduje mapy plemienne, ale i nie tylko. Zna się na przestrzeni, a także rozmieszczeniu gruntów. Nieobce mu grawitacje, obiekty i łączenia.
Warunki:
- 1000 serków w profilu
- wiedza na temat edytora map
- dwie porządne mapki na koncie

Artysta – rysuje, tworzy, kreuje rzeczywistość na swoją modłę. Kolory ich nie wystraszą. Rządzą ołówkami, a gumki są ozdobą biurka.
Warunki:
- dwa rysunki na koncie
- umiejętność robienia screena
- umiejętność umieszczania swojego rysunku na forum [img][/img]


Reporter/Pisarz
Osoba z lekkim piórem. Słowa się jego słuchają i robią co im każe. Papier pod ich ręką staje się nośnikiem informacji istotnie ważnych.
Warunki:
- umiejętność robienia screena
- napisanie krótkiego testu
- w miarę znanie zasad ortografii i gramatyki
- używanie poczty/skrzynki formowej


Mistrz Szamana
Myszka dobrze znająca się na konstrukcjach. Radzi sobie świetnie w trudniejszych warunkach, nawet wiatr nie jest w stanie jej powstrzymać.
Warunki:
- 2000 uratowanych myszy
- umiejętność szybkiego zmieniania map
- szybkie pisanie
- przebycie sprawdzianu

Błazen
Osoba zapewniająca rozrywkę w plemieniu. Organizuje różne imprezy, zabawy, konkursy i inne ciekawe atrakcje. Słynie z poczucia humoru.
Warunki:
- umiejętność robienia screena
- obsługiwanie się pocztą/skrzynką forumową
- umiejętność zmieniania map, puszczania muzyki
- znanie zasad kultury osobistej

Dworzanie - Jaszczurki
Myszki, które mają dość długi staż w plemieniu i wykazały się aktywnością. Znają trochę plemię i niektóre myszki. Wiedzą co w trawie piszczy. To osoby rozpoznawalne w plemieniu. Jak widzi się ich na roomie od razu wiadomo do jakiego plemienia należą.
By być dworzaninem należy spełnić kilka warunków:
- być aktywnym na imprezach (ocenianie poprzez screeny)
- długi staż w plemieniu (tzw. lojalność)
- odzywać się na czacie plemiennym
- ogarnąć blog lub forum plemienne
- zdobyć maks punktów aktywności
Prawa: zapraszanie, puszczanie muzyki, zmienianie chatki plemiennej, zmienianie mapek, zmienianie rang.

Szlachta - Drzewo
Zakorzenieni w plemieniu. Nie angażują się zbytnio w to co się dzieje wokół. Po prostu zarabiają na plemie w swoim zakresie. Niewiele się odzywają, a nawet wcale. Skupiają się głównie na swoich własnych celach.
Szlachta nie pracuje.
By należeć do szlachty należy spełnić kilka warunków:
- długi staż w plemieniu (rok i powyżej)
- w miarę często grać (wystarczy raz na miesiąc wpaść)
- grać, to znaczy coś zbierać
Prawa: zapraszanie, puszczanie muzyki, zmienianie chatki plemiennej, zmienianie mapek.

Arystokraci - Motyle
Osoby z nieprzeciętnym charakterem. Wyróżniające się z tłumu i słynące wręcz z lojalności wobec Królowej. Niewiele robią jedynie pokazują swoją osobę na poszczególnych imprezach. Liczy się dla nich dobra zabawa, jednak sami nie lubią brudzić sobie łapek. Wyszukują okazji na ciekawe wydarzenia. Są wierni sobie i swoim przekonaniom.
By być arystokratą należy spełnić kilka warunków:
- być aktywnym na imprezach (ocenianie poprzez screeny)
- długi staż w plemieniu (tzw. lojalność)
- posiadać nietuzinkowy charakter
- zdobyć zaufanie Królowej Zieleni
- stać się ulubieńcem/ulubienicą Królowej
Prawa: zapraszanie, puszczanie muzyki, zmienianie chatki plemiennej, zmienianie mapek, zmienianie rang. (tutaj prawa mogą ulec zmianie)