wtorek, 25 lutego 2014

Zabawy w plemieniu

Dnia 17 i 18 lutego urządziłam zabawy w plemieniu (mówiąc ja, to Kotekbezmlot, nowa Koniczyna).
17 lutego razem z kilkoma myszkami graliśmy w chatce plemiennej w #pewpew, a 18 dnia lutego - w #football.
Myszki po zabawie stwierdziły, że było nawet interesująco :) Według mnie - zabawa była przednia :D
19 lutego (o ile się nie mylę) też zorganizowałam zabawy, ale pewna myszka zmieniała na siatkówkę. Co prawda - spodobało się to współplemieńcom, ale piłki były zlagowane, a szaman oszukiwał tworząc je.
Ogółem - te trzy dni w plemieniu były wspaniałe!!! Myszkom bardzo się to spodobało, a ja cieszyłam się ich szczęściem c: Myślę, że będę dobrą Koniczyną c:
Screeny z zabawy 17 lutego:
i to też jest 17 luty. Niestety, Shishapl nie przepada za #pewpew :/


Według mnie, to były bardzo udane dni: (18 luty)




Niestety, 19 lutego nie byłam na swoim komputerze i nie mogłam robić screenów :/
Do następnego postu, Kotekbezmlot :3

2 komentarze: