poniedziałek, 26 maja 2014

Zabawowa majówka: dzień ostatni

Ostatni dzień zabawowej majówki z plemieniem Funground. Po krótkiej rozmowie z Miss, postanowiłyśmy zrobić tą imprezę w którejś z chatek plemiennych. Została wybrana moja, ja zasugerowałam. Zaprosiłam współplemieńców na czacie plemiennym, a potem czekałam na nicki od Miss, które miałam zaprosić. Na ten dzień wybrałyśmy minigre Labirinth. Przypodobał się myszkom. Póki byłam, świetnie się bawili. Było dość śmiesznie. Na mapie zmieniała się droga, więc mogło cię zatrzymać tuż przy norce XD Głównie wygrywaliśmy z Afrobizzem. Niestety wyrzuciło mnie z tfm i nie mogłam już wrócić. Męczyłam się 10 minut, a potem sobie odpuściłam. Nie wiem co dalej się działo, kto doszedł. Chciałam zrobić fajne zakończenie, ale trudno. Transformice znowu przy aktualizacji pokazało jak dużo ma bugów i błędów.
Osoby, które były z plemienia, kiedy byłam jeszcze online: Barciomysz, Szanitka, Afrobizz, Julkowika, Piotmas, Tinicia. Nie wybrałam zwycięzcy, ale w nagrodę, że mnie wywaliło daję wszystkim po 4 pkt, tak na zachętę ;).
Jeśli ktoś był później, może się zgłosić, a ja ustalę wersje wydarzeń z Afrobizzem. Wiem, że chciała wpaść Kujonqa.

4 komentarze:

  1. Niestety wszystkich wywaliło z gry i cała majówka się skończyła. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak się skończyło, a było fajnie ;)

      Usuń
  2. Znam ten ból z rozłączaniem. Zawsze jak wchodzi coś nowego :)

    Zrób w końcu te mapę! Tyle mi o niej opowiadałaś, a ja nadal jej nie widzę XD

    OdpowiedzUsuń