sobota, 30 sierpnia 2014

Pożegnanie lata

W piątek ok 18:00 zaczęła się impreza na pożegnanie lata. Ekranem głównie zajmował się Barciomysz. Z tęsknotą żegnali wakacje, ciepłe dni, wolny czas i spokój od większych zmartwień. Przyszedł czas na tańce, Barciomysz puszczał fajerwerki by rozluźnić atmosfere. Pożegnanie nie łatwo przychodzi, jednak należy się cieszyć, że się spotkaliśmy i razem żegnamy lato. Tak wspólnie.
Ja (Mesmera) przyszłam na 19:00. Afrobizz prowadził za mnie pierwszą część imprezy, pomagał mu dzielnie Barciomysz. Moja część
imprezy była bardziej na wesoło. Zamiast się smucić bardziej żartowaliśmy. Nie obyło się bez tańców. Wymyśliłam zabawę na pamięć. Punkt dostawała osoba, która odpowiedziała poprawnie i najszybciej :). Trawiaści mieli sporo śmiechu przy moich pytaniach. Niekiedy wiedzieli jakich pytań można się po mnie spodziewać. To nam zajęło kilkanaście minut. Po zabawie puszczałam po prostu muzykę, brakło mi pomysłów na więcej atrakcji (pomysły przyszły po czasie, gdy wyszłam z gry XD). Przy okazji dołączyły do nas myszki z innego plemienia. Jednak impreza potem wygaszała się. Już nie było takich emocji jak na początku. o 21:00 już niewiele myszek pozostało.



Zdobyte punkty przez trawiastych (będą wpisane w najbliższym czasie):
Barciomysz 5 pkt
Afrobizz 5 pkt
Martynakocia 4 pkt
Xleomessixxl 4 pkt
Liveinmsp 6 pkt
Malinqoffa 7 pkt
Raiicho 8 pkt

1 komentarz:

  1. super impreza
    w moim nicku jest błąd nie xleomessipl tylko xleomessixxl

    OdpowiedzUsuń