sobota, 31 stycznia 2015

Jak spędzają czas trawiaści? - wyniki

Prac przyszło mniej niż się spodziewałam, może to wina tego, że za mało reklamowałam? Rzadko kto czyta wiadomość powitalną, forum czy bloga. Wybrałam dwóch zwycięzców! Resztę prac będę normalnie wykorzystywać do reklamy jakiegoś konkursu czy zabawy, które będą odbywać się w plemieniu. Oczywiście wskażę autorów prac.
Zwycięzcy!
Truskawki załaduję wam we własnym zakresie, jak was spotkam w grze.


Anyaxp z Typu Trawiastego
Zabawy nad wodą. Jest sporo myszek i każda robi mniej więcej coś innego. Wykonanie też jest dobre. Choć zwracałam uwagę głównie na pomysł.


Netwka z Marzycieli
Spodobał mi się pomysł spędzania myszek w trawie. Wiele rzeczy można robić w trawie i Netwka pokazała część z nich. Super pomysł a i wykonanie nie jest złe :)



Pozostałe prace:
Barciomysz(Typ Trawiasty)


Katheysupi


Piorkowaluna(Typ Trawiasty)


Pufciaa(Typ Trawiasty)


Sukisorra(Marzyciele)


Zlociutkamys(Typ Trawiasty)

4 komentarze: