sobota, 14 marca 2015

Powrót+skrzaty już są+coś do szamana

Powrót
Witajcie po długiej mojej nieobecności, nareszcie wyszedłem na prostą z przedmiotów szkolnych i mam dużo czasu na grę ^^ . Teraz będę bardzo często w grze :)


Skrzaty już są

Już od kilku dni akcja zwana Skrzatami funkcjonuje w plemieniu i od teraz plemię będzie wolne od złego zachowania i chaosu.


Coś do szamana

Przez ostatnie dni kiedy mnie nie było admini pododawali kilka drobiazgów do eventu.
A więc pierwsze to admini dodali nowe przedmioty szamana (dosłownie xD) niestety jak dla mnie są za drogie i nowe futerko oraz odznakę za jego kupno.
















Drugie to no trudno mi to wytłumaczyć ale gdy naciśniesz na klawiaturze literkę F to właśnie ci się wyświetla i gdy budujesz coś na mapie albo nie dajesz rady to wybierasz odpowiednią ikonę by myszy zobaczyły i wiedziały o tym.






























Następnie jest przetłumaczenie nowych skilli ^^ i na tym koniec.













Tu jeszcze kilka screenów z życia trawiastych.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz