czwartek, 21 maja 2015

Kolejne zmiany plemienne!

Ja to jednak lubię wprowadzać zmiany XD.  Zmniejszyłam ilość rang, stworzyłam klasy społeczne, gdzie myszki będą mogły się łatwo dostać. Oczywiście nie do wszystkich. Usuwam także walutę, od kiedy wymyśliłam walutę, każde nowe plemie to wprowadza dlatego ja z tego rezygnuję. Wprowadzam ponownie levelowanie, ale na innym poziomie. Potem wytłumaczę, a na razie rangi:



Arystokraci - Motyle
Osoby z nieprzeciętnym charakterem. Wyróżniające się z tłumu i słynące wręcz z lojalności wobec Królowej. Niewiele robią jedynie pokazują swoją osobę na poszczególnych imprezach. Liczy się dla nich dobra zabawa, jednak sami nie lubią brudzić sobie łapek. Wyszukują okazji na ciekawe wydarzenia. Są wierni sobie i swoim przekonaniom.
By być arystokratą należy spełnić kilka warunków:
- być aktywnym na imprezach (ocenianie poprzez screeny)
- długi staż w plemieniu (tzw. lojalność)
- posiadać nietuzinkowy charakter
- zdobyć zaufanie Królowej Zieleni
- stać się ulubieńcem/ulubienicą Królowej
Prawa: zapraszanie, puszczanie muzyki, zmienianie chatki plemiennej, zmienianie mapek, zmienianie rang. (tutaj prawa mogą ulec zmianie)


Dworzanie - Jaszczurki
Myszki, które mają dość długi staż w plemieniu i wykazały się aktywnością. Znają trochę plemię i niektóre myszki. Wiedzą co w trawie piszczy. To osoby rozpoznawalne w plemieniu. Jak widzi się ich na roomie od razu wiadomo do jakiego plemienia należą.
By być dworzaninem należy spełnić kilka warunków:
- być aktywnym na imprezach (ocenianie poprzez screeny)
- długi staż w plemieniu (tzw. lojalność)
- odzywać się na czacie plemiennym
- ogarnąć blog lub forum plemienne
- zdobyć maks punktów aktywności
Prawa: zapraszanie, puszczanie muzyki, zmienianie chatki plemiennej, zmienianie mapek, zmienianie rang.

Rzemieślnicy - Trzmiele
Pracowite myszki, które lubią tworzyć dla własnej satysfakcji, co nie jest powiedziane, że nie chwalą się przed innymi. Są dumni ze swojej pracy. Charakteryzują się niezwykłą pomysłowością, kreatywnością i specyficznym charakterem.  Budują plemie oraz je ozdabiają swoimi pracami.
Prawa: zapraszanie, puszczanie muzyki, zmienianie chatki plemiennej, zmienianie mapek.

Inżynier – buduje mapy plemienne, ale i nie tylko. Zna się na przestrzeni, a także rozmieszczeniu gruntów. Nieobce mu grawitacje, obiekty i łączenia.
Warunki:
- 1000 serków w profilu
- wiedza na temat edytora map
- dwie porządne mapki na koncie


Artysta – rysuje, tworzy, kreuje rzeczywistość na swoją modłę. Kolory ich nie wystraszą. Rządzą ołówkami, a gumki są ozdobą biurka.
Warunki:
- dwa rysunki na koncie
- umiejętność robienia screena
- umiejętność umieszczania swojego rysunku na forum [img][/img]

Reporter/Pisarz
Osoba z lekkim piórem. Słowa się jego słuchają i robią co im każe. Papier pod ich ręką staje się nośnikiem informacji istotnie ważnych.
Warunki:
- umiejętność robienia screena
- napisanie krótkiego testu
- w miarę znanie zasad ortografii i gramatyki
- używanie poczty/skrzynki formowej

Mistrz Szamana
Myszka dobrze znająca się na konstrukcjach. Radzi sobie świetnie w trudniejszych warunkach, nawet wiatr nie jest w stanie jej powstrzymać.
Warunki:
- 2000 uratowanych myszy
- umiejętność szybkiego zmieniania map
- szybkie pisanie
- przebycie sprawdzianu

Błazen
Osoba zapewniająca rozrywkę w plemieniu. Organizuje różne imprezy, zabawy, konkursy i inne ciekawe atrakcje. Słynie z poczucia humoru.
Warunki:
- umiejętność robienia screena
- obsługiwanie się pocztą/skrzynką forumową
- umiejętność zmieniania map, puszczania muzyki
- znanie zasad kultury osobistej


Rycerze – Skrzaty
Pomagają w potrzebie i pilnują porządku wśród ludu. Dbają o dobro mieszkańców trawiastego królestwa. Mają na względzie bezpieczeństwo psychiczne jak i mniej psychiczne naszego ludu. Są po to by chronić przed nękaniem, obrażaniem i przestrzeganiem zasad moralnych.
By być rycerzem należy spełnić kilka warunków:
- umieć robić screen
- zachowywać spokój i opanowanie w trudniejszych sytuacjach (nie wyzywać gdy ktoś wkurzy)
- być ogarniętym na forum/blogu plemiennym
- potrafić wysyłać wiadomości
Prawa: zapraszanie, puszczanie muzyki, zmienianie mapek, wyrzucanie z plemienia

Pospólstwo/Prosty lud – Trawa
Plemie nie było by plemieniem bez prostych myszek, które lubią atrakcje. Są duchem naszego królestwa, łączą nas w jedność. Myszy owe spokojnie sobie żyją w swoich chatkach, biorąc udział od czasu do czasu w różnych festiwalach plemiennych. O ich bezpieczeństwo dbają rycerze.
Prawa: zapraszanie, puszczanie muzyki, zmienianie mapek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz