niedziela, 27 grudnia 2015

Zimowa edycja gry planszowej

Rozpoczęcie zaplanowane na 18:00, ale miałam lekkie spóźnienie (takie godzinne). Gościnnie wpadły do nas myszki z Cis0wianki wraz z wodzem. Z naszego plemienia Brały udział Elise i Tajemiczyx, a reszta obserwowała: Afrobizz, Raiicho i Kujonqa.
Tym razem wymyśliłam krótszą wersję gry, dzięki czemu trwała krótko i mogliśmy grać po kilka razy w nią, co sojusznicy wykorzystali. Przy okazji była premiera mapki, bo wcześniej widziało ją kilka osób tylko :)
Dokładnie opisywać tego jak przebiegała gra, nie będę, bo nie chcę kopiowania :)
Po dwóch grach, trzecią prowadziła Egzysx (zwyciężczyni). Tym razem brałam udział i udało mi się zająć nawet drugie miejsce! Eg bardziej pilnowała i miała surowsze zasady XD. Przy jej prowadzeniu mniej myszek brało udział. Na końcu zagraliśmy trochę w deathmatch, gdzie lagowałam myszki i sporo wygrywałam do czasu gdy jeszcze grałam :) Ogólnie miło spędzony czas ;)









2 komentarze:

  1. Szkoda ,że mnie nie było :/

    Weroniczkab

    OdpowiedzUsuń