piątek, 29 stycznia 2016

Projekt berła dla Królowej

Wpadłam przypadkiem na ten pomysł, właściwie jeden z kolegów wpadł. Chcę zrobić berło! Niestety nie mam pomysłu dlatego postanowiłam zrobić z tego konkurs. Był takowy? Nie wiem, nie natknęłam się.
W tym konkursie może wziąć każdy udział! Nawet gdy jest spoza plemienia!
Zwycięzców może być kilku, wtedy nagrodę bardziej podzielę, choć to zależy od eventów jakie się pojawią :) Bo nagrodą będą przedmioty z ekwipunku.
Uwaga! Ja to berło wykonam w realu, więc postarajcie się przy projekcie bym dała radę to zrobić! To będzie dodatkowa nagroda dla osoby, której berło wybiorę. Gdy wykonam owe berło jego zdjęcie zamieszczę na blogu :)

Projekty wysyłamy na pocztę mesmeramysz@gmail.com lub na moją skrzynkę forumową. Jak komu wygodniej.
Każdy projekt sprawdzę w internecie czy przypadkiem nie ściągnęliście pomysłu skądś. Polecam jednak samemu coś wymyślić.
Najlepiej połączcie to z trawiastym królestwem. Myślę, że dacie radę!
Do wygrania 60 serków z ekwipunku oraz 10 strojów (będziecie mogli wybrać z tych, które wymienię). Dodatkowo będę mogła coś dać z ekwipunku co będziecie chcieli :)
Do kiedy czas? Myślę, że do końca lutego. Niektórzy będą mieli wtedy ferie, dużo czasu do ogarnięcia.
 Gotowi? To zaczynajcie wysilać swoją wyobraźnię!

8 komentarzy:

  1. Wezmę udział hihi.
    ~Ellliiisse

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest włączona moderacja, dlatego komentarz pojawia się później, dopiero gdy zatwierdzę :)
      To fajnie, że weźmiesz udział. Czekam na twój pomysł ^ ^

      Usuń
  2. liczy się wykonanie, czy tylko pomysł? bo to raczej nie konkurs na najładniejszy rysunek, a projekt :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o sam projekt. Nie ważne jak kto to narysuje. Byleby to było czytelne :)

      Usuń
  3. Musi być rysunek? Bo mam pomysł na inne wykonanie D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być sklejka, nie wiem projekt z plasteliny, wyciąć możesz cokolwiek byleby było czytelne i możliwe do zrobienia :)

      Usuń
  4. Życzę powodzenia.
    Nie znam się na projektach, wiec nie wezmę udziału. Do tego nie potrafię rysować i przedstawić swojej wizji. Tak mi przykro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysowanie nie ma nic do tego. Projekt można ze wszystkiego zrobić. Ale jak nie ma wizji to nic nie szkodzi :)

      Usuń