niedziela, 7 lutego 2016

Urodziny Tajemniczyx

Dnia 6.02.2016 o godzinie 12:00 rozpoczęła się impreza urodzinowa Tajemniczyx. Odbyła się w plemieniu Kreatywni. A jak do tego doszło? Dość zabawna historia. Zostałam zaproszona do tego plemienia na urodziny wodza. Było to krótko przed 12:00. Jeszcze zaliczałam wtedy mapkę eventową. Poinformowałam o przyjęciu urodzinowym Tajemniczego, a potem wpadłam na pomysł by urządzić oba przyjęcia naraz. Zapytałam jedynie solenizanta czy nie będzie mu to przeszkadzać. W chatce plemienia Kreatywni było sporo myszy (ok. 16) z różnych plemion. Zaprosiłam przy okazji Milkycoffee. Dzięki temu mieliśmy wyjątkową zabawę. Milky bawiła się kodami, a my się śmialiśmy i żartowaliśmy. Dostaliśmy zielonej gorączki, różowej zarazy, było też uciekanie przed wielkoludami. Impreza skończyła się ok 13:00, bo o tej godzinie poszłam.

Galeria:













7 komentarzy:

  1. Było miło spędzić ten kawałek dnia u Kreatywnych, szkoda że nie mogłam zostać na dłużej ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama długo nie byłam, ale świetnie się bawiłam :D Trzeba zrobić jakiś prezent Milky za wspaniałą organizację :)

      Usuń
  2. Ten eksterminator byl straszny! Zabil wszystkie myszki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam przy tym, potwierdzam, ta mysz wykorzystała swoje magiczne moce nadane przez panią Kawę i spychała dowolne myszki meepem, pudłami itd..

      Usuń
    2. To do mnie nie dotarł XD

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla solenizantów! :D

    OdpowiedzUsuń