piątek, 18 marca 2016

Pożegnanie Kodixxx

Smutek był od nas daleko, by my się dobrze bawiliśmy! Imprez dawno nie urządzałam, więc trawiaści zaciekawieni zajrzeli. Najpierw niewinnie. Pierwsza pojawiła się oczywiście Kodixxx, za nią Tajemniczyx i reszta myszek. Dodatkowo zapraszałam jeszcze osoby z sojuszników: Marzycieli, Odkrywców, Morskiej Krainy i Cis0wianki. Najwięcej osób z Marzycieli i Odkrywców. Sam początek był niewinny. Puszczane piosenki, trochę tańca. Myszy niewiele, bo nie wszyscy wchodzili od razu. Pewnie jak widzieli mnie w chatce to nie mogli uwierzyć. Od samego początku mieliśmy włączone Funcorp, więc przy okazji słuchania piosenek patrzeliśmy jak myszki wokół nas się zmieniają. Znajoma (Marzyciel) jak zwykle z przylepką szkodnik i fioletowym kolorem - ostatnio przy wizycie funcorp tak samo skończyła. Kolory mieniły się w oczach, rozmiary myszek powalały. Impreza trwała do ok. 20:30. Potem przenieśliśmy się na prywatny room, gdzie razem zbieraliśmy serki. Krótko to trwało, ale coś st wpadło :)
 Galeria:
















9 komentarzy:

  1. Super się bawiłem, dzięki. :)
    Powodzenia w nowym plemieniu Kodixxx.

    OdpowiedzUsuń
  2. Impreza była super! Dzięki Mes<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się dobrze bawiłam :) Powodzenia w plemieniu :)

      Usuń
  3. Dzięki za świetną impreze !

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Bardzo chciałabym dołączyć do Typu Trawiastego! Do kogo mam się zgłosić, aby mnie zaprosił? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda trawiasta myszka może cię dodać. Znajdź nas ;)

      Usuń
    2. A ok :) Dzięki :* Już Was idę szukać :)

      Usuń
  5. Powodzenia w nowym plemieniu!:-)

    OdpowiedzUsuń