wtorek, 1 marca 2016

Wyniki konkursu: Zaprojektuj berło dla Królowej!

Dostałam aż trzy prace, jedna jest z Typu Trawiastego. Widać nie wszyscy są skorzy na darmowe serki :)
Wybrałam jeden projekt, który pewnie troszkę przerobię. Wybrany projekt należy do Kllov! Reszta otrzymuje ode mnie nagrody pocieszenia z ekwipunku w postaci 5 przedmiotów, które sobie wybiorą. Pierwszeństwo w wyborze ma Kllov :)

Oto projekty:

Drumsa - projekt prosty, choć w sumie jest to tylko rysunek koniczyny. Ogólnie dobry tok myślenia, bo koniczyny kojarzą się z moim plemieniem, ale niestety na berło jest to trochę za prosty projekt.



Muzycznamysz - projekt już bardziej skomplikowany, jednak zaliczę go do prostych. Nie były trudny w wykonaniu. Jednak czegoś mi brakuje w tym projekcie, jest jakby taki za mało berłowy :) Choć tak wyglądają proste berła w niektórych królestwach.


Kllov - już bardziej skomplikowany i w sumie wygląda bardziej jak kij. Jednak tak sobie wspominałam różne berła i jako trawiaste jak najbardziej się nadaje! Jest przedstawione jako wykonane z czegoś co mogłam znaleźć w swoim Królestwie z domieszką magii. Przypomniało mi to inny rodzaj berła, więc dlatego lekko przerobię, ale ogólny zarys jak najbardziej pasuje :)


3 komentarze:

  1. Też miałam wysłać ale coś atelier801 sie psuło, wszytkie berła wyszły bardzo ładnie c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była jeszcze poczta, a forum nie działało dopiero 1.03 :)

      Usuń
  2. Śliczne prace. Winszuję zwycięzcy. :-)

    OdpowiedzUsuń