czwartek, 5 maja 2016

Imprezospotkanie na urodziny Raiicho!



Miała być pompa wyszło spokojne spotkanie.  Powodem owego zajścia było moje afkowanie przez pewne zdarzenia. Akurat to był czas, gdy właścicielka mnie nawiedziła i zajęła ten cenny czas, a potem musiałam wyjść. Dlatego za dużo nie zarejestrowałam i byłam taka nieobecna. Bym pewnie uratowała się screenami (zawsze tak robię), ale kotka wykorzystała czas gdy się przemieszczałam i wskoczyła na laptop. Tak, jeszcze jej tego nie oduczyłam. Jak pech to pech.
Urodziny przebiegły spokojnie. Była puszczana muzyka. Na początku wiadomo każdy składał życzenia. Z plemienia byli Afrobizz, Raiicho (obowiązkowo), Saamciaa, Askula i Ag0n. Oczywiście jeszcze ja. Spoza plemienia: Aniuschan, Mariksa, Shishapl, Ewu (nie wypiszę tego nicku za kit), Slodkakisia, Beletch. Jeśli kogoś nie wymieniłam niech napisze w komentarzu.
Na tę okazję mapkę zrobiła Ag0n - to prezent od niej i to na tej mapce przesiadywaliśmy. Myszki głównie rozmawiały między sobą na różne tematy. Od czasu do czasu leciało coś w tle.

Wraz z Afrobizzem zrobiłam prezent od siebie. Nic wielkiego. Ja rysowałam, Afrobizz zrobił resztę.

7 komentarzy:

  1. Ale ładna praca ta na dole :)
    Przepraszam, że nie przyszedłem, ale ogólnie to z Raiicho nie przepadamy za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No spoko, ja się nie gniewam :)

      Usuń
  2. Ja także byłam. Ale niesety trochę później.

    OdpowiedzUsuń