czwartek, 18 sierpnia 2016

Konkurs rysunkowy!

Każdy może wziąć udział. Czy to sojusznik czy jakiś inny gracz.
Wszystkie prace wysłane na konkurs mogą być wykorzystane przez moje plemie w późniejszym czasie.

Zacznę od nagrody. Nagrodą jest 200 serka za pierwsze miejsce! Drugie i trzecie miejsce będzie do ustalenia, zależy ile osób weźmie udział.

Co trzeba narysować?

Moją myszkę podającą komuś rękę (czytaj: łapkę). Proste?
- Może być więcej myszek na rysunku niż tylko dwie
- Myszka której podaję rękę nie musi mieć jakiegoś specjalnego futra, zależy od waszej intencji
- Najlepiej by było gdyby było na komputerze, ale może być też na kartce

Prace proszę wysyłać na mail mesmeramysz@gmail.com
Macie czas do 15.09.2016

9 komentarzy:

  1. Och, a skad te serki?
    Z ekwi? Tez sie zglaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale chodzi o przybicie piątki czy podanie łapy
    a i czy może to być w programie komputerowym np. Gimp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane, że chodzi o podanie łapy
      Tak może być w programie komputerowym

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wezmę udział już zaczełam prace :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi praca nie wychodzi .-.

    OdpowiedzUsuń