poniedziałek, 5 września 2016

Trzecia rocznica plemienia już za nami

Swoim zwyczajem się spóźniłam, przez co przyszło mniej osób. Choć i tak było sporo. Wpadło kilku marzycieli i myszek z Cis0wianki. Był spory spam na czacie, przez co ciężko było cokolwiek tłumaczyć.
Zaczęliśmy od quizu, który był połączony z grą planszową. Pytania dotyczyły plemienia. Jednak mało dałam historii (bo by wszyscy się pogubili łącznie ze mną). Dałam szansę trawiastym na wygranie specjalnej rangi! Została ona wykorzystana przez Pandamog!
Drugą i ostatnia atrakcją była walka pokemon! Każdy kto chciał miał szansę zmierzyć się z drugim trenerem!
Pandamog x Plecotus(0)
Kingapysa x Sokowiruffka (0)
Jelonekx x Minkay (0)
Kingapysia (0)x Myszkaya
Pandamog x Jelonekx (0)
Sokowiruffka x Myszkaya (0)
Minkay (0) x Plecotus
Najlepszym trenerem okazał się Pandamog!
I na tym rocznica się skończyła. szybko zrobiła się 22:00. W między czasie sporo myszek schodziło z gry, w końcu jutro szkoła.

4 komentarze:

  1. Gdybym był w typie trawiastym to ja bym miał specjalną rangę! :P
    Gratuluje wytrwałości przede wszystkim!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No racja. Trzeba było nie być wodzem w swoim plemieniu tylko być u mnie. Byś miał rangę specjalną!

      Usuń
  2. Dlaczego na początku kto inny organizował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo się spóźniłam. Nie dostałam informacji, co było wcześniej robione.

      Usuń