sobota, 22 lutego 2014

Impreza po długim oczekiwaniu i nerwach

Dzisiaj odbyła się impreza. Zaczęła się o godzinie 16:00. Nie zapowiadało się dobrze. 13 myszek z plemienia z niecierpliwością czekało na muzykę, ale nasi kochani moderatorzy, którzy robią wszystko, aby nam się dobrze grało wyłączyli opcje puszczania muzyki :)
Grupowe zdjęcie w oczekiwaniu na muzykę.
 
Potem już zrezygnowany chciałem zrobić trening, ale jak się okazało, module też nie działa XD. Już miałem robić Maraton opowiadania kawałów, ale potem ktoś puścił muzykę, ale nie wiadomo kto.

Gdy udało nam się puścić piosenkę wysłuchaliśmy dwie i zakończyliśmy imprezę, bo znowu nie mogliśmy włączyć. No cóż, pogratulujmy Administratorom.


Na zdjęciu jest pomyłka, nie 15, tylko 16 xd >>
 
Mimo to iż impreza za specjalnie nie wypaliła podobała mi się atmosfera jaka panowała w chatce
Pozdrawiam Wysportowany

7 komentarzy:

  1. Oj, oj źli moderatorzy XD

    Akwize Sojusznik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No źli. Ale coś tam się udało XD

      Usuń
    2. Ja również miałem problem z tym ale również ogólnie z całą grą, a patrze na ping i wszystko w porządku to nwm co się dzieje

      Akwize Sojusznik!

      Usuń
    3. Event. To wytłumaczenie na wszystko. Podczas eventu tak właśnie się dzieje.

      Usuń
  2. No xDD Beka była, Opowiadałem kawały o Trynkiwiczu, żeby na śmierć się nie zanudzili xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mnie nie było na tych kawałach. XD

      Usuń