niedziela, 23 lutego 2014

Myszka z plemienia - rysunki

Cześć tu Wysportowany! Nadeszła pora na ogłoszenie wyników. Szkoda tylko, że udział wzięły tylko 3 myszki. Związku z tym, że tak mało to wszystkie skomentuje.
Wyniki będą na samym dole. Najpierw pokaże wam prace i opisy.

Shishapl, Opis:
Me Raiicho narysować chciałem,
gdyż me serce spowija nieładem.
Gdy na nią patrzę mówię: Ach co za zniewaga,
powinna stać u mego boku jak ma odwaga.
Jej ojciec na każdym kroku hańbi mnie,
lecz z mych ust nigdy nie usłyszy "NIE!".
Nie pozwoliła matce się frasować,
ani żadnej myszy coś prasować.
Nigdy nie uda mi się przelać jej dobroci,
nawet na skale miłości.
Moje wysiłki są beszczone,
lecz nigdy dla mej luby nie stracone.

Komentarz: Praca mi się podoba, widać, że włożyła dużo wysiłku, w nią jak i w napisanie tego pięknego wierszyka ;)

Sabukalolz, opis:
Narysowałam Mesmerę i Afrobizza , ponieważ są Wodzami plemienia.
Ich więź  łączy coś więcej i dlatego postanowiłam je to rysować.
Komentarz: Praca również ładna, ale opis mógłby być lepszy ;)
Lamokotopies, Opis:
Myślisz, że Shishapl to mysz jakich wiele? Spotykasz ją codziennie na różnych roomach i nie zwracasz na nią uwagi?
To błąd! Kim tak naprawdę jest ta tajemnicza mysz? Co kryje się pod jej maską? Nie, to nie oczy! To coś więcej!
Właśnie dlatego zdecydowałam się ją narysować. Jest niezwykła i niepowtarzalna. Codziennie zmienia strój, by pozostać incognito. Czy kiedykolwiek dowiemy się kim tak naprawdę jest? Nie wiadomo.
Komentarz: Praca również świetna, opis genialny. Widać, że kredki są stworzone dla Ciebie :D
Wszystkie prace bardzo mi się podobają. 
Wyniki:
3 Miejsce: Sabukalolz (4pkt)
2 Miejsce: Shishapl (5pkt)
Zwycięzcą zostaje: Lamokotopies! (6pkt)
Dziękuje wszystkim za udział !

8 komentarzy: