wtorek, 18 marca 2014

Zielone futro i nie tylko

W sumie czekałam na maila z wynikami i się nie doczekałam. No nic.

Admini żeby nam wynagrodzić wszelkie niedogodności postanowili nam dodać nowe futro. Tym razem mi przypasowali. Już od długiego czasu czekałam na zielone futro :). Od razu je kupiłam i założyłam XD
Oczywiście została zmieniona tapeta przy starcie. Fajnie to wygląda. Skąd takie futro. Otóż wczoraj (kiedy to futro zostało dodane) był dzień św. Patryka. Jest to ważne święto w Irlandii. Dlatego są też koniczyny i zielone futro z koniczyną. Na cześć tego święta.
http://magic-mouse-transformice.blogspot.com/
Tego dnia jeszcze było dość ciekawie w chatce, choć niektórym się to nudziło. O tym wspomnę w innym poście. Na końcu, przed moim wyjściem, tańczyliśmy sobie i zrobiłam wspólne zdjęcie :)

1 komentarz: