poniedziałek, 17 marca 2014

Zielony lukier

Takie były zasady:
"Chodzi mi o mapkę urodzinową. Obowiązkowe musi być tort. To podstawa.
- rozciągana w górę lub w bok
- tort obojętnie jakiej wielkości (mapa może się składać z samego tortu)
- eksportowana jako plemienna
- w zielonych odcieniach"

Prac przyszło zaledwie 3, dopiero po przedłużeniu czasu mi dosłali. Dziękuję Anyaxp, która wysłała mi jako pierwsza i to w pierwszym terminie. Buźka :*


 Anyaxp. Mapa rozciągana w bok. Trochę zieleni widać, jest też tort. Szczególnie przypadły mi do gustu świeczki na torcie. Mamy nawet fajne przejście z jednego końca mapy na drugi koniec. Estetycznie mi jedynie nie przypasowała. Coś jej brakuje. Ale dla zachęty daję 5 pkt :)


Lamokotopies. Tort na całą mapę! Zielone tło, fajny napis i dopasowane dekoracje. Ta mapa mi się spodobała. Jedyny minus to taki, że ciężko byłoby mi robić zdjęcia grupowe, no i muzykę puszczać :) Daje za te mapkę 6 pkt ;D


Oliivku. Ten tort jest po prostu taki trawiasty XD. Zieleń, wszędzie zieleń. Co prawda trochę mroczne tło, ale jaki rewelacyjny tort! Tort mnie tak zachwycił, że przymknęłam oko na błędy. Daje 6 pkt :)

Dziękuję wam za to, że zbudowałyście tak wspaniałe mapki. Na pewno wykorzystamy je na jakichś imprezach :)

1 komentarz:

  1. Dzięki :)



    Mroczne tło i inne lagujące rzeczy usunęłam przed wczoraj XD

    - OLIIVKU

    OdpowiedzUsuń