poniedziałek, 12 maja 2014

Kolejny dzień zabawowej majówki


Tym razem był dodatkowo wódz plemienia Funground, więc łatwiej mi było wszystko ustalić. Dość szybko zaczęliśmy ten dzień, bo od razu wbiliśmy na pierwszą minigrę, gdzie szybko wyjaśniłam zasady. Bez zbędnych ceregieli zaczęliśmy się bawić. W międzyczasie dołączali nasi znajomi i przez pewien okres było trzech wodzów różnych plemion. Trzecim był Mrkapii lub Chaikall (zamiennie wchodzili). W tower graliśmy dość długo, na bieżąco próbując ogarnąć zasady. Szło nam nawet nieźle. Wszystkie (prawie XD) myszy wbijały do norki. Najgorzej radzili sobie szamani, którzy mieli za zadanie niedopuszczenie nikogo do norki. Kolejna minigra nie cieszyła się zbyt dużym powodzeniem. Ciężko było nam dojść do norki. Potem Mrkapii szybko pojął zasady i jako jedyny wbijał do norki. Ostatnią zabawę wybieraliśmy dość długo. W końcu w głosowaniu wybrany został domination. W to nieźle sobie radziliśmy. Zasady łatwo można było pojąć. Często były zmieniane drużyny, więc można było przynajmniej z raz wygrać. Ta minigra przypadła mi do gustu. Toczyłam wraz z innymi boje o flagi XD. Świetnie się bawiłam.
Na końcu oczywiście było podsumowanie i ogłoszenie zwycięzców. Najlepszym zabawowiczem została: Lamokotopies (5pkt), zaś drugie miejsce zajęły: Malingoffa i Sambesia. Zrobiliśmy wspólne zdjęcie z uczestnikami, którzy zostali i szybko wyszłam z gry.

4 komentarze:

  1. Super, że zabawa się udała. Niestety nie mogłem przyjść :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed zabawą pytałem się w plemku czy wiedzą gdzie jest nikt nie wiedział
    Barciomysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że nikt nie wiedział. Sama nie wiedziałam. Wszystko ustalałam z wodzem sojuszniczym. Na czacie plemiennym na bieżąco podawałam pokoje na które się przenosiliśmy :)

      Usuń