poniedziałek, 19 maja 2014

Zabawowa majówka dzień przedostatni

Mało współplemieńców uczestniczyło w zabawie, a tym razem ładnie wszystko zapowiedziałam na czacie plemiennym. Z plemienia sojuszniczego Funground pojawił się tylko wódz. Obie trochę się zawiodłyśmy na naszych współplemieńcach. Sytuacje uratowała Znajoma i Omoroz (moja siostra bliźniaczka tfmowa), które przyciągnęły za sobą innych współplemieńców. Do naszej zabawowej majówki wpadło wiele marzycieli. Wpadli także inni sojusznicy: Mrkapii z kilkoma współplemieńcami i Chaikall. Uratowali mi ten dzień, bo zapowiadał się kiepsko. Świetnie się bawiliśmy próbując odgadnąć dane słowo. Cały czas spędziliśmy w pokoju pictionary, bo deatchmatch akurat był zamknięty. Wspólne zdjęcie, dość ubogie, także zrobiłam na tym roomie. Mimo tak niewielkiej ilości współplemieńców udało mi się wyłonić zwycięzce. Najlepszego zabawowicza. Została nim Xtragirl. Serdeczne gratulacje. Ze współplemieńców także wpadli: Jeleniek, Kujonqa i Lamokotopies.
Dziękuję sojusznikom za pomoc i obecność, dzięki wam było zabawnie. Mam nadzieję, że na następną zabawę sojuszniczą przyjdzie więcej współplemieńców.

4 komentarze:

  1. Miło mi się z Wami bawiło, dziękuje, że ja i moje myszki z plemienia mogły z Wami świętować tą Zabawową Majówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wpadać śmiało. Im nas więcej tym lepsza zabawa :D

      Usuń
  2. Postaram się być następnym razem :3 Zawsze trafiam w zły moment :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko :). Jak widzisz ratuje się sojusznikami XD

      Usuń