wtorek, 20 maja 2014

Poszukiwanie przyrody!


Wraz z Chaikallem urządziliśmy wspólne poszukiwanie przyrody. Na początku wszyscy zebraliśmy się przed ekranem. Oprócz naszych plemion pojawiły się osoby z Marzycieli i Mysiej Norkii. Wraz z wodzami. Wyszła wieloplemienna zabawa. Nie zaczęliśmy od razu. Trochę poczekaliśmy na niektóre osoby. Pierwszą minigrą było chowanego. Nie pewpew, tylko normalne chowanie się po krzakach, drzewach, trawie itd. Najlepszym poszukiwaczem okazał się Naaazgul. Z Trawiastych wpadli: Xtragirl, Raiicho, Sambesia. Chyba to wszyscy. Jak kogoś pominęłam niech da znak w komentarzu. Każda z tych osób zarabia 2 pkt, a Rai dodatkowo jeszcze 3, za to, że była do samego końca od początku :). Tak na zachętę. Chcieliśmy pograć jeszcze w siatkę, ale jakiś bug powstał i nie mogliśmy za bardzo pograć. Resetowanie gry nie pomagało. W końcu zdecydowaliśmy się na domination, za namową osób z Mysiej Norkii. Powiem, że na ogół moja drużyna przegrywała XD Świetnie się bawiliśmy, jak zwykle pojawiło się mnóstwo śmiechu, pobocznych historii i wiele dziwacznych lub ciekawych żartów.

4 komentarze:

  1. Kradne screeny, nie mam screenów, bo osoba, która chciała porobić za punkty, niestety straciła połączenie z internetem podczas poszukiwania przyrody, a ja nawet nie zauważyłem xD Tak się fajnie bawiłem :D
    Czajkal

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli będe musiał oddać? XD
    Czajkal

    OdpowiedzUsuń