niedziela, 8 czerwca 2014

Dzień Marzeń u Marzycieli

Dzień ten odbył się 6 czerwca, ale dopiero teraz to spisuje. Spóźniłam się na zwiedzanie mapek, dzielenie się swoimi marzeniami. Tego dnia byłam zajęta tworzeniem mapy. Z mapą miałam spory problem, stworzyłam część mapy wcześniej, ale... nie mogłam ją potem wczytać, więc zaczynałam od początku. Weszłam do chatki marzycieli w momencie jak Dawid bawił się swoim skryptem lua. Były puszczane mapki eventowe. Przy okazji niektórzy dowiedzieli się jak wyglądał event. Tak mniej więcej.

Gdy tak siedziałam w chatce przyszła organizatorka tego dnia Weroniczkab. Chciała urządzić top myszy, które nazwane zostało top szpadel. Organizacja ciężko jej szła, a my nie mogliśmy się dogadać. Zgłosiłam się na sędziego wraz z Missmysss. Dużym zaskokiem było to, że Weroniczkab organizując sama brała udział, a zastąpił ją ktoś spoza plemienia, Chaikall
. Starsi marzyciele byli temu przeciwni. Ja wytrzymałam przy pierwszej kategorii, strasznie się to długo ciągnęło, a pojawił się Afrobizz w grze, więc się zmyłam. Pierwszą kategorię z mojej punktacji wygrała Kujonqa, nasza mysz XD

Jak to ze mną bywa, gdy zbuduję nową mapę muszę się nią pochwalić. Aktualnie, jak nikt nie zmienił, jest ustawiona jako mapa plemienna. Już mam pomysł nawet na kolejną mapę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz