sobota, 5 września 2015

Druga Rocznica Plemienia!

Ciężko mi było utrzymać plemie. Sporo rzeczy utrudniało wejście do gry. Jednak mimo wszystko jakoś przetrwaliśmy dwa lata. Na dodatek mamy podobną liczbę myszek co na początku.
Były wzloty i upadki. Jak to bywa w plemionach. Często brak czasu wodza powodował odejście myszek. Wśród nas są myszki, które są ze mną od początku i mimo wszystko trwają ze mną. Dziękuję moim Motylom za bycie ze mną i pozostałej reszcie, która jest. Szczególnie Bizziemu :)
Dziękuję Tastedowi za zrobienie dla mnie kodu lua.
Dziękuję Kujonqa za zrobienie mapki z podium.

18:00
Krótkie opowiedzenie o początku plemienia: czemu powstało i gdzie byłam wcześniej. Krótkie przedstawienie dnia i pierwszy konkurs - szukanie drogi do sera. Myszki dodatkowo zbierały punkty. Nie na każdym źdźble trawy można było stanąć. Niekiedy trzeba było się wybić by dostać się do sera. Najwięcej trudności sprawiła wspinaczka na drzewie. Kilka myszek nie dało rady.Zwycięzca otrzymywał 3 punkty, drugie i trzecie miejsce 2 pkt, a pozostała reszta 1 ( o ile sami doszli do nory)

ok 18:20
Wyścigi żuków.
Trzy tory z różnokolorowymi kulkami. Wybrane osoby były ustawiane na torze. Musiały przetoczyć kulkę na koniec, by wpadła do wykopanego dołu.
Konkurs cieszył się sporym zainteresowaniem. Większość chciała się ścigać. Niektórym lagowały kulki. Wszystko zależało od pingu i aktualnego stanu gry tfm. Punkty przydzielane 3,2,1.
Było dużo kibicowania, szczególnie osobom, którym utknęły kulki. Tor był naszpikowany pułapkami. A lagi dodatkowo utrudniały. Jednak to nie zraziło myszek.

ok. 19:00
Konkurs piękności
Każda mysz, która się zgłosiła dostawała latanie. Kategorią był Motyl. Uczestnicy mieli przedstawić grację, lot motyla, jego piękno. Ważne było przebranie i sposób latania. Trzy osoby ze sobą rywalizowały i wraz z miejscami otrzymywali punkty 3,2,1. Kilka osób mi powiedziało, że to była trudna kategoria. Zrobiłam tylko jedną kategorię. Po występie jednej grupy była aktualizowana mapa. Wystąpił błąd, że nie każdy pojawiał się na mapce, więc dość często trzeba było ją odświeżać.

ok 19:20
Ogłoszenie zwycięzcy
Myszki na każdym konkursie otrzymywały punkty. Te punkty potem sumowałam i myszka z najwyższą liczbą punktów stawała na podium.
Osoby, które brały udział (w nawiasie zdobyte punkty): Mindycx (3), Kingapysia (5), Wojnalik (8), Kisieleqqq (3), Omoroz (6), Buullo (1), Afrobizz (1), Anonim3000 (7), Znajoma (1), Saamciaa (5), Mikusiako (5),  Fiszka (5), Misia - duża ilość powtórzonych liter (3), Majcioch (6), Klaraxa (1), Angelcia (1), Majlimysia (4), Wikusinka (3), Szczniak (1), Mimcialovee (3), Martynkaqqq (3), Twojserek (2), Miaukaaa (4), Conversiik (2), Mrkapii (4), Xperiiaa (1), Kailef (3), Myszstella (2)
Na podium stanęli:
Pierwsze miejsce: Wojnalik (nie była obecna XD)
Drugie miejsce: Anonim3000
Trzecie miejsce: Omoroz i Majcioch

ok 19:30
Konkurs szamana
Zapytałam czy goście chcą jeszcze konkurs szamana. Kilka osób się zgodziło. Na tym konkursie oceniali wszyscy. Skala była od 1 do 5. Był zakaz używania umiejętności podczas konkursu, użycie ich obniżało punkty. Oczywiście były wyjątki jak np. skrzydła, szybkie czarowanie itp. Myszkom spodobał sie pomysł oceniania. Na tym konkursie do końca zostały tylko 4 osoby.
Osoby, które brały udział, w nawiasie procent zdobytych ocen: Kingapysia (50%), Anonim3000 (76%), Kailef (47%), Mikusiako (64%), Mrkapii (78%), Dupoloty (85%), Kujonqa (65%)

Na podium stanęli:
Pierwsze miejsce - Dupoloty
Drugie miejsce - Mrkapii
Trzecie miejsce - Anonim3000
Tylko Mrkapii odebrał nagrodę.
Nagrodami były przedmioty z ekwipunku.

Na rocznicę wpadli sojusznicy z Marzycieli (głównie oni), Cis0wianki oraz na kilka minut z Odkrywców. Byli jeszcze goście dodatkowi.
Szczurb zapomniał o mojej rocznicy i urządził tego samego dnia konkurs. Dlatego go nie było na większości dnia. Wpadł tylko na kilka minut. Z Odkrywców nie widziałam za dużo osób. Najbardziej aktywni byli Marzyciele :)
Z Typu Trawiastego wpadli: Afrobizz (:*), Buullo, Kujonqa.

Na końcu po zakończeniu dnia wpadła jeszcze Znajoma, gdzie wspólnie zrobiliśmy selfie. Jeszcze trochę porozmawialiśmy :)

Dziękuję wszystkim za obecność.


12 komentarzy:

  1. Dziękuję wszystkim za mile spędzony wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły na zabawy :D
    Życzę dalszych sukcesów Typowi trawiastemu :)
    Wojnalik~

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno świetnie się bawiliście, szkoda że nie udało mi się dołączyć ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno dobrze się bawiłam :D
      Jeszcze razem będziemy miały okazję się zabawić :3

      Usuń
  4. Żałuję, że nie wpadłam. Niestety nie było mnie w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie udało mi się wpaść!
    Ach... Przepraszam :(
    Miałam to już wczesniej napisać, ale nie było czasu - wszystkiego najlepszego dla plemienia!:)

    OdpowiedzUsuń