poniedziałek, 30 listopada 2015

Andrzejki

Przeżyłam szok wchodząc do gry. Nie spodziewałam się, że tyle trawiastych myszek wpadnie. Napisałam o Andrzejkach tylko w powitaniu i to jeszcze na dodatek w piątek, dlatego nie spodziewałam się rewelacji. Trawiaści mnie zaskoczyli, za co wam dziękuję :) Oczywiście moi stali bywalcy.
Rozpoczęłam trochę po czasie, ponieważ Tajemniczyx wpadł na pomysł by zaprosić sojuszników. Stwierdziłam, że to ubarwi nam imprezę. Zaprosiłam Cis0wiankę i Morską Krainę, bo akurat te osoby z moich znajomych były online. Wyszło nas aż 19 myszy! Z czego nawet dużo było trawiastych. A z Trawiastych wpadli: Afrobizz, Raiicho, Mrcatowy, Krolbuli, Kujonqa, Malinqoffa, Buullo, Tajemniczyx.
Wymyśliłam tylko jedną wróżbę, w sumie od dawna ją miałam wymyśloną, bo korzystałam z niej cały czas. Spytałam czy wszyscy mają kości do gry (sześciościenne w skrócie k6). Mieli nimi rzucić po trzy razy i podsumować ilość wyrzuconych oczek. Nie wszyscy mieli pozytywne wróżby, a większość dotyczyła gry. Niestety musieli wszyscy czekać aż ogarnę ich trochę. Trochę myszek wtedy uciekło.
Kolejną atrakcja była przebieranka. Nie ma porządnych Andrzejek, jeśli nie damy trochę magii! Każdy musiał, kto chciał brać udział, przebrać się tak by przedstawić magię. Mieli zaprezentować jaki rodzaj magii posiadają. Niektórzy przyjęli ochoczo ten konkurs. Wygrały: Raiicho (za przedstawienie) i Modliszka (za ogół). Afrobizz stwierdził, że to favo XD
A na końcu przypomniało mi się o wróżbie mapki, której użyczyłam. A użyczyłam mapkę Znajomej. Ostatnia wróżba dotyczyła szczęścia w zdobywaniu st (czyli mniej prosów na twej drodze do szczęścia XD). Wróżba prosta, coś na wzór przekładania butów tylko, że robiliśmy to myszkami, aż dwa razy. Wygrały: Egzysx i ja (Mesmera). Czy zdobędę więcej st niż dotychczas? XD
Wieczór krótki, ale zabawny. W międzyczasie oczywiście powstały ciekawe rozmowy, niekonieczne inteligentne, ale na pewne śmieszne :)

4 komentarze: