sobota, 21 listopada 2015

Urodziny Dalej

Sijaka zapraszała Marzycieli głównie, ale wzięła też pod uwagę mnie i moje plemie. Jesteśmy dość blisko z Marzycielami, no głównie to ja jestem blisko. Wpadłam spóźniona, ale Afrobizz był od początku. Dowiedziałam się od Marzenie co było.
Na początku Sijaka trochę opowiedziała o plemieniu, jego początkach. Była chwila na zadawanie pytań wodzowi. Potem zaczęło się zwiedzanie starych mapek. Na którąś z nich wpadłam. W sumie na końcówkę. Można było podziwiać jak niegdyś bawili się gruntami. Szczególnie Wichira wyróżniła się pomysłowością i kreatywnością.
Z plemienia No chyba nie byli: Dalej, Sijaka, Wichira, Zmrok
Z naszego plemienia: Mesmera (ja), Afrobizz i Tajemniczyx
Po obejrzeniu większości mapek zrobiliśmy wspólne zdjęcie jak i selfie. A gdy myszek zrobiło się naprawdę mało, Dalej i Sijaka porównywali co mają w sklepie. W ten sposób się dowiedziałam co było jeszcze dawane nim stworzyłam konto. Wspomnieli, że mało kupili, a większość zdobyli.
Może i nie były jakoś rewelacyjnie urządzone, ale widać było, że osobom z No chyba nie wystarczyła obecność. Chwila rozmowy. Trochę wygłupów i trochę muzyki. Nie nudziłam się :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz