niedziela, 10 kwietnia 2016

Nikt nie wziął udziału

W sumie to nie nowość. Rzadko komu chce się wysilać tylko i wyłącznie dla przedmiotów z ekwipunku. Choć kilku osobom zależało na serku. Niektórzy zapewne zapomnieli o zbliżającym się terminie.
Konkurs, który przepadł.
By was bardziej zachęcić na pozostałe dwa konkursy proponuję dodatkową nagrodę za pierwsze miejsce. Mianowicie osobistaą emotkę. Każdy będzie mógł sobie wybrać co dana emotka ma wyrażać.
Przykład:
Na forum to nieźle wygląda i ogólnie jak się gdzieś postawi, czy to w poście czy gdzieś na stronie.

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Powiedz jaką chcesz emotkę, a narysuje dla Ciebie. Ty nie musisz brać udziału w konkursie, jesteś moim mężem :)

      Usuń
  2. Mesmero mogę brać jeszcze udział i jestem z morskiej krainy

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogę jeszcze wziąść udział i jestem z morskiej krainy
    Znajdziesz mnie pod Nickiem juliadrzy

    OdpowiedzUsuń
  4. ach zapomniałam sobie a czy mogłabym poprosić ot tak bo bardzo mi się podoba juliadrzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprosisz możesz, ale ja nie robię za darmo rysunków :)
      Na ogół są jako nagrody i trzeba coś zrobić by dostać ode mnie rysunek.
      Wyjątkiem jest gdy dla kogoś rysuje, bo biorę w czymś udział.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie robię emotek za darmo. Trzeba było wziąć udział w konkursie ;)

      Usuń