środa, 29 czerwca 2016

Dzień Lodów i Plastyki u Marzycieli

Dzień Lodów 28.06.2016
Organizatorem była Wiewki. Pierwszy raz, dlatego wpadłam wcześniej by wesprzeć ją swoją osobą. Myszy było góra 12. Z czego większość to znajomi zaproszeni przeze mnie. Wiewki starała się by dzień był udany i myślę, że nawet dobrze jej poszło jak na pierwszy raz.
Najpierw zaczęła od zadawania nam pytań na temat lodów. I standardowo zwiedzaliśmy mapki. Nie wszystkie miały smakowe smaki, głównie kostki lodu, ale nie było powiedziane, że te kostki do lodów się nie zaliczają.
Na koniec przebieraliśmy się za lody. Przedstawialiśmy swoje stroje. O dziwo wygrałam (te znajomości).
Dobrze się bawiłam i jak zwykle samotnie reprezentowałam plemie XD

Dzień Plastyki 29.06.2016

Tym razem towarzyszyli mi Afrobizz i Kujonqa za co bardzo dziękuję ;). Zwiedzaliśmy mapki, niektóre były naprawdę piękne, inne przerażające. Potem krótko paintball i na koniec kalambury. Krótki opis, ale głównie zajmowałam się Afrobizzem XD
Zdjęcia wszystko powiedzą:

2 komentarze: