wtorek, 5 lipca 2016

Pytające konkursy

Quiz u Marzycieli 30.06.2016
Ostatni dzień miesiąca marzycieli, nie mogło mnie zabraknąć. Głównie siedziałam i afczyłam, ale mogłam podziwiać jak myszy wykładają się na jednym pytaniu. Niektóre pytania były dość szczegółowe. Kilka nie zrozumiało pytań i organizatorki podpowiadały, tłumacząc dokładniej. Można było więcej dowiedzieć się o Marzycielach. Dzięki tym pytaniom poznało się wiele wydarzeń, sytuacji i rzeczy dotyczących tak starego plemienia :)
Z początku było 34 myszy i 18 uczestników. Na samym końcu zostało tylko 11. Quiz trwał 3 i pół godziny.

1 z 10 w Cis0wiance 
Zostałam zaproszona przez Jelonekx. Było nas 8, z czego było 7 uczestników, jeden prowadzący.
Zasady podobne jak ten konkurs w telewizji. Pytania były nie tylko na temat plemienia Cis0wianka, ale także o sojusznikach. Akurat trafiły mi się pytania na temat mojego plemienia XD Jakimś cudem doszłam do finału. Walczyłam o pierwsze miejsce z Chmurkaz i Cytyryncia. Wygrałam dzięki punktom, bo straciłam wszystkie szanse. Byłam zaskoczona wygraną XD Szczególnie, że na większość pytań nie znałam odpowiedzi.

2 komentarze:

  1. Ja wtedy byłam tylko na początku dnia.Zawsze coś.xd Ciekawe jaka była treść pytań ☺

    OdpowiedzUsuń