poniedziałek, 25 lipca 2016

Gra planszowa sojuszniczo plemienna

Zapowiadało się więcej osób, ale na szczęście przybyło tyle ile zwykle przybywa. Było nas do 25 myszek.
Przyszło dużo osób z Cis0wianki, kilka z Marzycieli. Od nas grały dwie osoby: Millxxx i Ravens12. Na widowni z początku było niewiele osób, jednak z czasem, gdy gra nabierała tempa przybywało nam obserwatorów.
Tym razem wyjątkowo, gra polegała na szczęściu, a nie wiedzy jak to zazwyczaj było. Uczestników z początku było 12, co bardzo utrudniało połapanie się kogo kolej. Dużo pomagali wodzowie z Cis0wianki, którzy pomagali w pilnowaniu kolejki.
Uczestnicy: Allija, Aniuschan, Kingapysia, Nullalke, Jelonekxd, Mrkapii, Ravens12, Millxxx, Angelcciia, Xxjuix, Qxalien, Spryciuhna.
Najwięcej szczęścia w rzutach miała Kingapysia!
Po grze siedzieliśmy w chatce i bazgraliśmy. Nawet zrobiłam jedną pracę razem z Nullalke :D






A chwilę wcześniej byłam na rocznicy związku Kingapysia i Egzysx. Wpadłam na deathmatch i ginęłam XD




7 komentarzy:

  1. Była świetna zabawa. Cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tej grze i w imprezie po niej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za zaproszenie, było super! c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie byłaś od początku i nie brałaś udziału :) Obserwacja jest troszkę nudniejsza XD

    OdpowiedzUsuń