środa, 3 sierpnia 2016

Współpracujące plemiona



Plemiona współpracujące
Co to za pomysł? Pomysł powstał dla sojuszniczego plemienia. Jest to całkowicie mój pomysł. Jednak nie zostało wprowadzone do tamtego plemienia, dlatego postanowiłam wprowadzić do swojego.

Na czym polega?
Chodzi o pewną wymianę. Plemie Typ Trawiasty – poszczególne osoby będą wchodzić na imprezy/konkursy innych plemion. Nie na każdy. Zależy na co pozwoli współpracujące plemie.
Zadaniem myszy trawiastych jest napisać o tym na blogu.

Zapytacie: przecież każde plemie publikuje na swoim blogu, to po co jeszcze na blogu typu trawiastego?
Macie rację. Wydaje się to bezsensowne. Jednak! Każde plemie współpracujące będzie miało swoją etykietę. Dzięki czemu będzie można zobaczyć co działo się w danym plemieniu. Osoby poszukujące plemie będą miały ułatwienie.
Zmienia to charakter Typu Trawiastego. Bowiem nasze plemie będzie plemieniem informacyjnym o innych plemionach.

Będziecie reklamować inne plemiona, a co z waszym?
Nasze plemie od początku miało być małym plemieniem. Mam tutaj różnorodne osoby, od zwykłych graczy po aktywnie plemiennie osoby. Nieszczególnie mi zależy by powiększać naszą rodzinkę. Wolę być nośnikiem dla innych plemion.

Jak się zgłosić i jakie warunki trzeba spełnić, by zostać plemieniem współpracującym?
Zgłosić można się na skrzynce formowej – do Mesmery, na poczcie mesmeramysz@gmail.com oraz tutaj w komentarzach.
Warunki:
- dobry kontakt z członkiem plemienia – nie musi to być wódz, choć lepiej jak wódz będzie wiedział, że z jakimś plemieniem współpracuje.
- plemie powinno istnieć przynajmniej 3 miesiące – sprawdzam wodzów czy nie zmieniają plemion jak rękawiczki.

Nie jest to wymagająca wymiana, przynajmniej nie dla plemion współpracujących. Wystarczy, że napiszą do mnie (Mesmera) o danej imprezie czy zabawie, a resztą już zajmuję się sama. Będę głównie obserwatorem od czasu do czasu biorą w czymś udział. Zamiast mnie mogą być inne osoby z mojego plemienia.

3 komentarze: