czwartek, 20 kwietnia 2017

Wyścigi

Dzień : 19.04 (Środa),
Godzina : 16:00,
Wydarzenie : wyścigi z sojusznikami i gośćmi,
Uczestnicy : Typ trawiasty, Vulcanion, Morska Kraina.
Wczorajszego dnia postanowiłem zorganizować swój pierwszy konkurs, polegał on na wyścigach. Pojawiły się moje nowsze mapki jak i starsze. Było dość dużo osób aktywnych w plemieniu więc postanowiłem to zorganizować, przy okazji zapraszając sojuszników. Było mniej więcej 10 mapek, niektóre średnie, łatwe, a niektóre trudne, po mimo tego każdy dał radę. Ciężkie zmagania najczęściej pokonały Martynakocia, Sakabashira, Rozafrozaxdd, wielkie gratulacje. :)


Kaspeczko

1 komentarz:

  1. A mogę dołączyć do plemka? Będzie mi miło:) Mój Nick:Tutka00 lub Sanoweel.

    ~Sandy❤
    Pinkmuffinbysandrus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń