sobota, 30 grudnia 2017

Zamknięcie plemienia

Witam!
Chcę ogłosić zamknięcie plemienia. Plemię będzie nadal funkcjonowało, jednak nie będzie się w nim nic działo. To miejsce dla osób, które już się zakorzeniły i nieszczególnie chcą brać udział w plemiennych zabawach.
Ci, którzy są nadal w plemieniu będą mogli zapraszać.
Wszystkie informacje dotyczące zdobywania rang i tego co jest w informacjach jest nieaktualne. Liczba rang się zmieni i będzie przydzielana według mojego wydzimisie.
Nie chcę plemienia usuwać, a także nie chce mi się nic robić. Zbyt dużo mam na głowie, by jeszcze bawić się w organizacje plemiennych zabaw.
W trawiastych pozostało nas niewielu. Od czasu do czasu lubimy ze sobą pograć na jednym pokoju, jednak jako gracz z graczem.
Sojuszów miałam aż dwa i te plemiona mogą liczyć na moją pomoc (jedno z nich jest również zamknięte XD)

Dziękuję wszystkim za wspaniałe lata wspólnych zabaw, żartów i pomysłów! W grze nadal będę dostępna, jak i moi współplemieńcy! Liczę, że jeszcze nieraz razem się zabawimy!

Dziękuję!

Rysunek wykonany przez Mortycję.

6 komentarzy:

  1. No trochę szkoda, ale trudno się mówi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam nie szkoda, jest spokój :). Moje plemie nadal funkcjonuje, ale na innych zasadach XD

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To nie znaczy, że plemie jest martwe. Członkowie nadal wchodzą. Ja nie usuwam plemienia ;)

      Usuń
  3. Ciekawych rzeczy się tu dowiaduję. xD
    Ale jest co wspominać. :D

    ~Krolbuli

    OdpowiedzUsuń